sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Curele de ceas din piele pentru FOSSIL


Modele curele de ceas din piele, lucrate pentru ceasuri marca FOSSIL, ceasuri barbatesti si ceasuri de dama, printre care: Fossil JR9760, Fossil JR9990, Fossil JR1006, Fossil Cuff Chronograph Leather Watch – Tan, Fossil Georgia Three Hand, etc. Dar, aceste modele se pot monta si pe marci de ceasuri: Citizen, Heuer, Detomaso, etc.

Nu gasesti cureaua potrivita pentru ceasul tau? Trimite-mi o poza cu modelul dorit si te pot ajuta. Poti alege din zeci de modele de curele, tipuri de piele si culori, sisteme de prindere, tip si culoare cusatura, etc.!

Pentru mai multe informatii si comenzi, imi poti scrie la adresa de email: cureledeceas@gmail.com sau suna-ma: 0737 472 022.

Daca iti plac curelele de ceas din piele, da-mi un like pe pagina de Facebook si fii la curent cu cele mai noi modele lucrate de mine si cu cele mai noi oferte si promotii: www.facebook.com/cureledeceasdinpiele

2 comentarii:

  1. Salutare, imi poti spune cat m-ar costa o curea pentru un fossil jr9121?
    Nu e musai sa arate ca cea originala, cred ca ar arata ok si cu o curea cum sunt cele 3 din stanga.
    Cate vad, la telescop e distanta de 26mm.

    Merci,
    Ionut

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună seara,
    Mă interesează o brățară albă pentru un ceas Fossil seria JR9308. Se poate?

    RăspundețiȘtergere